6 Ağustos 2011 Cumartesi

Sol Gözüm Sağ Gözümden Bozuk

Geçen seneydi.İlkokul arkadaşlarımla buluşmuştum.İçlerinden bir tanesi geç kalmıştı, nerede oturduğumuzu bilmiyordu onu karşılamam gerekti.Aşağıya indim, bekliyorum.Gözlerimin numarası ilerlemiş gözlük görme ihtiyacımı karşılamıyor.Beklediğim arkadaşı görür gibi oldum ama yanında olmaması gereken biri.İşin garibi yan yana yürüdüklerinin farkında değiller.Daha da garibi bunlar eski sevgili.Asıl garip olan ne biliyor musunuz? Olmaması gereken kişiye benim aşık olmam.Hem de aşık olmamam gereken birine.3 yıl geçmişti tepki vermemem lazımdı.Kendimi göstermeye çalışmadım.Daha önceki denemelerimde başarısız olmuştum.1 yıl boyunca sürekli gözünün önündeydim beni hiç görmedi.Arkadaşa el salladım.Yanıma geldiğinde "Onu gördün mü?" dedim.Şaşırdı "Hayır" dedi.Şaşırdım, inanmadım da.1 kaç saat oturduktan sonra oradan ayrıldık.Aşağıda daha önce yolda gördüğüm birini gördüm.Gariplikler peşimi bırakmıyordu.İnsan yolda gördüğü birini ikinci kez gördüğünde neden hatırlar ki? Yanımdan geçti.Sol tarafımdaydı.Kafamı sol arkaya çevirdim ve...

Merak etmediğinizi biliyorum.Merak ediyormuşsunuz gibi davranarak devamında gelişen olayları yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder