6 Ağustos 2011 Cumartesi

Bak Postacı Geliyor...

Sonra ne mi oldu? Buyrunuz...

Sevgili sananediyeceğimi bilemediğim kişi;

Giriştende anlayacağın üzere seninle konuşmak için nostaljik bir yöntem olan mektup yazmayı seçtim.Belki biraz gülümsersin, biraz merak edersin.Hayatına 'beş' dakikalık bir renk gelir.Yüzünün alacağı şekli görürsem eğer benim de hayatıma renk gelicek.Sadece renk ama bi' mektuptan fazlasını bekleyemem zaten.Birde içimde kalmaz, rahatlarım filan...Biliyorum hala durumu idrak etmeye çalışıyorsun.'Ne mektubu yeaa, kim ki bu?' modundasın.Sabret biraz ben 11 Mayıs'ın yaklaşık 18.02 sinden beri sabrediyorum.Okumayı sever misin bilmediğim için kısa geçip mektubun gelişme bölümüne geçiyorum...

Yapış yapış bi' Ağustos günü.Dershaneden çıkmışım, ayaklarım beni nereye götürürse oraya yürüyorum.Karşıdan geliyorsun, bir kere bakıyorsun veya bakmıyorsun çokta hatırlamıyorum.Her gün yanımdan geçen yüzlerce kişiden birisin.BİRİYDİN.GÖRMESEYDİM.BAKMASAYDIM.Ama bakmış bulundum yapabileceğim bir şey yok.Allah allah dedim tanıyorum ben bunu bi yerden...Yolda daha önce görmüş müydüm? Yok görsem mutlaka hatırlardım suratları kazırım beynime kolay kolayda unutmam.HAH HAH buldum! Arkadaşım olmayan ama sosyal paylaşım sitesi feysbukta arkadaş gözüktüğümüz bir arkadaşın(!) öeh! gerçekten arkadaşıydın! Evet çok kötü kavram kargaşasının içindeyim.Bu arada sen baya uzaklaştın, gittin...Düşünce durur mu durmaz.Kemirdi durdu bütün gün.Sonra aman dedim bir daha nerde görücem? Beynime hükmedebildim.Gördüm ve bitti dedim...2 hafta geçti geçmedi.Yine tepemde güneş baktım sen karşıdasın.Yanımdakiler şahittir n'aptım pek hatırlamıyorum kan basıncını kontrol etmek her zaman mümkün olmuyor.Eğer iki kere olduysa üçüncüye neden olmasın dedim tesadüfleri gerçekleştiren meleği araya soktum.Olmasaydı şu an bu mektubu yazmak yerine başka işlerle uğraşırdım.Vakit geçti biraz, ara ara aklıma gelir oldun.Bir gün kötüydüm hayatımı mahveden birini görmüştüm geçtiği sokağa ağız dolusu küfürler etmiştim.Seni görmek için defalarda geçeceğimden haberim olsaydı daha terbiyeli olurdum.Neyse geçtin gittin yine yanımdan görmedin hani o yanımdangeçenherhangibiri olayı.Bir kere bakmaz mı insan? Bana değil gözlerime ayıp oldu.Boş boş baktılar uzun süre.Çok geç! Düştün bir kere beynime artık çarpa çarpa beynimin köşelerine yordun beynimi.Yapıcak pek bir şey yoktu 2-3 fotoğrafa bakıp hayal edebilirdim.Hayal ettikçe kendime kızdım.Olmaz ki dedim uğraşma boşuna.Her gün düzenli olarak düşündüm.Sanki günün belli bir bölümünü sana ayırmıştım.Alışkanlık gibiydi.Beklemediğim bi' anda (haberli olsa şaşarım) karşıdan yine geliyordun.Artık dedim hiiiiç inkar etme.Bir bokun içine girdin.Çok garip bi şey oldu o gün.Sen hiç farketmedin ama karşı kaldırımdan sana baktım hep.Sokaktaki herhangi bir kişi seni uzaktan izlemiş miydi daha önce? Hıı bide karşıdan karşıya geçerken otobüs eziyordu.Duygu sömürüsü yapmıyorum.Sürekli adını sayıkladığım çokça gün geçtikten sonra bir gece yattım.Bu sefer karşıdan gelmiyordun yanımdaydın.Gülüyorduk.Mutlaka sana da olmuştur, gerçek sandığın bir rüya görmüşsündür.Ben o rüyanın sabahına uyanamadım.Uyanmak istemedim.O sabah anneme hiç huysuzlanmadım.Nefret ettiğim okuluma gülerek gittim.Hiç uyuklamadım.Kimseyi terslemedim.Bazen ders bile dinledim ki birinin bana yaptırabileceği en önemli şeylerdendir.Yakın arkadaşlarıma mesaj attım kimse umursamadı.Rüyayı ben ciddiye alırım bu kadar zaten.Okuldan çıktım geçtiğin yollara baktım belki görürüm diye.Dersaneye gittim ordaki arkadaşlarıma anlattım rüyamı.Gündüz niyetine:) Büyük bi laf ettim sonra 'Eğer bi daha karşılaşırsak atlarım boynuna bırakmam!' dedim.Güldük.Sonra da çıktık dersanedenBelki dedim görürüm bi umut...Kaldırdım kafamı.Ukala ukala yine mi karşıdaydım deme sakın! Evet yine karşıdaydın.Bu sefer aramızda arabalar falan vardı.Amaan aramıza giren arabalar olsun sadece! Aynı hizada yürümeye çalıştım seninle.Arkadaşlarım ne şanslısın yaaa diye bağırıyorlardı.Onları da peşimden sürüklüyordum.Aynı trafik ışığında bekledik sen yine farkında değildin.İşin kötüsü ben lafımı yutmuştum.Boynuna falan sarılamadım yani.Göz göze de gelemedik.Seni yine izledim.Sapık filan değilim ama takınıtılıyımdır.Oyun gibiydi, o beni görmesin ben ona bakiyim oyunu.Çocuk gibi geldim peşinden işte.Çocuk gibi inandım.Gelişme bölümü burada sona erdi sonuç için aşağıya bak...

Sana karşı ne hissettiğimi tam olarak ben de bilmiyorum.Toparlayıp bir araya getirip seninle ilgili çıkarttıklarım yukarıdakiler.Anı desem daha doğru olur aslında.Senin bilmediğin ama benim her saniyesini hatırladığım seninle ilgli anılar.Sesini bile bilmiyorum-ki ses benim için çok önemlidir- merak ediyorum adımı bir kere seslense ne olur diye düşünüyorum.Kovmaya çalışıyorum o düşünceleri saçmalama diyorum ama kuş gibi konup yuva yapmışlar resmen.Gülmek istiyorum birlikte, güldürmek istiyorum( belki amacıma ulaşmışımdır kim bu salak diyip yarılmış olabilirsin). Seni gördüğüm yollarda karşıdan gelme yanımda yürü istiyorum.Şimdi saat kaç oldu diye baktım.Çocuk uydurması var ya hani saat 01.01 sevdiğin seni düşünüyor zırvası.Konaklayan düşünce kuşlarına bağırdım hemen sevdiğimin varlığımdan haberş yok bırak düşünmeyi... Bu yazdıklarım sokaktakiherhangibiri'nden sananediyeceğimibilemediğimkişi'ye anı olsun.Ben yazdım sende okudun.İkimizin paylaştığı bir şey var artık.Sonra görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder