11 Ağustos 2011 Perşembe

Bu Da Böyle Bir Anımız

Dün akşam Daphlane ve Valerie'yi sakın geç kalmayın diye tembihledikten sonra saat 4 buçuk gibi ancak uyudum.7.00 da sivri sinek tarafından uyandırıldıktan sonra daha var diyip yattım.10.00 da buluşacaktık bende 8.00 da kalkacaktım tıngır mıngır yetişecektim.9 buçukta uyandım.45 dakika içinde hazırlandım, e geç kaldım tabii.45 dakikalık bir yolculuk sonucunda Mudanya'ya vardık.Çayımızı çorbamızı içtikten sonra deniz kenarında metruk bir ev keşfettik.Deniz kenarı dediğimde evin kapısı hop 3 adım sonra deniz.Denize sıfır deseydimde iyi olurmuş, neyse.Ben kalkıp halay çektim, valerie sürekli gitme daphlane gitme dedi.Daphlane ne desin kız bakkala gitmiyor ki şehir değiştiriyor.Halay çekerken bi' şeyler oldu...Deniz turuncu renkle kaplanmaya başladı.Marmara'nın haline bak vay marmara ah marmara şeklinde greenpeace gönüllüsü olduktan sonra oradan ayrılıp film çevirmeye başladık.Kurgusu, replikleri tamamen doğaçlama olan bir film.Daphlane'in yeni yıldaki doğum gününü bile kutladık! Deniz kenarında Valerie'nin güzel bacaklarına zoom yaparken birden duvarda bir yazı gördüm.Mikail! Hobareeyyy Mikail diye bir koşuşumuz var, aman yarabbi.Filmde bu da var.Sonra ben 'Durdur' a bastım.VİDEO KAYDEDİLMEMİŞ.Oturduğumuz masaya gökten resmen mutsuzluk düştü.Veda edilen günde böyle bir şok yaşamıştık.Birden kırdık kafaları, hüplettik meyve sularını açtık başka video aygıtını koşmaya başladık.Yazının olduğu yere kadar koştuk, nefes alış verişlerle oldukçak seksi bir video oldu ikincisi.Yazının önünde Mikail Yamaşito ve Kombamba olarak çığırdık.Tam o anda polis arabası geçti bende 'Seviyorum Merkez!' dedim.Dönüş yolunda üçümüzde o günün aynısından yaşamak istedik.Onlar bu yıl farklı yerlerde uyanacaklar.Yolları uzun, ki zaten hepimizin yolu büyüdükçe uzuyor.Artık en uzun mesafemiz bakkal değil.

Herhangi bir trende buluşalım, şunu dinleyelim :http://fizy.com/#s/1ahs2o

Not: Bu yazının daha farklısını dün gece bu saatlerde yazdım.Tam yayınlıycam bloggerda sorun çıktı yazım kel olmuş yarısı var yarısı yok.Teknolojinin benimle ne alıp veremediği var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder