3 Temmuz 2011 Pazar

Rüya Tozu

İki gece üst üste kötü rüyalar gördüm.Bir gecede bir sürü rüya görüyoruz ya, hepsi ayrı film gibi.Gördüklerimin hepsi kaliteli gerilim filmleriydi.Dün gece yine korka korka yatağa girdim.Bari ......'u göreyim dedim.Korkmak istemiyorum.Uzun zamandır da ne rüyada gördüm ne de yolda.Hemen uyumuşum.Şimdiki halimle okulun merdivenlerinden çıkıyorum,bi' taraftan düşünüyorum 'Bu sefer kendime güvenli gözükmem lazım.Dik yürüyeyim,herkese gülümseyeyim.Ama o tarafa da fazla bakmayayım umursamıyorum sansın...' Sınıfa giriyorum düşündüklerimi bir bir yapıyorum.En arkada hep oturduğu yerde.Oturduğu sıranın yanındaki sıra tek boş yer oraya oturuyorum.Ona buna laf atıyorum.Sürekli gülümsüyorum.Sanki o suratsız halimi unutturmak istermişim gibi.Arada göz ucuyla ondan tarafa bakıyorum.Bana bakmasını istediğim için her seferinde bakıyormuş gibi geliyor.Baktığında emin olsam belki konuşurum bile.Bana kazandırdığı en önemli şey hiçbir şeyden emin olamamak.Neyse bana kazandırdığı güzel(!) şeylerden sonra bahsederim.İçimden bir şarkı mırıldanmaya başlıyorum.Aynı şarkıyı o söylüyor düşüncemi okumuş gibi.Rüya ya şaşırmıyorum.Bu durumdan cesaret alıyorum, konuşmaya çalışıyorum tanımıyor.Cevaplamıyor.Umursamıyor.Bana yine cevap vermiyor yine cevapsız bırakıyor.

Bu yazıdan çıkaracağımız derste şu oluyor: İnsan istediği rüyayı bile görebiliyor ama kendini istediği insana rüyada da olsa farkettiremiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder