1 Temmuz 2011 Cuma

Kökü Bende!

-O saçların ne öyle ya kahküllerin çenene kadar uzamış heheheherehe (alaycı gülüş)

-Kötü mü duruyo?

-Çok güzel devam et böyle süpersin ahahaaha saça bak!!

Dünya başıma yıkılmış,eve gidilmiştir.

Anneeeaaaeee saçımı kestircem emirhan saçımı beğenmedi, bir sürü laf söyledi kestirmemiz lazım hemen bu kahkülleri istemiyorum artık yeter, bıktım! İnek gibi yağlanıyo rockçı gibi kestiricem! Rockçı olmam lazım 13 yaşındayım hala bi tarzım yok damalı pantolonumla çok güzel olur o saç nolur gidelim.

Anneciğim yalvarır yakarır şöyle yaptır der, böyle yaptır der şimdi sırası değil sonra kestirelim der, öyle bir model yok a benim güzel ama saf kızım der ama ben dinlemem.

Kuafördeyiz.

-Rockçı gibi istiyorum, şu an çok moda, bi sürü kişide var ama ben farklı olmak istiyorum.Yani tam rockçı.

-Nasıl yani kısaltıcaz mı yoksa kat falan mı istiyosun?

-Uzun saç zaten ne biliyim çocuk gibi 13 yaşıma gelmişim,kısa istiyorum böyle uçları sivri sivri olucak.

-!!??-%%%%%%%%???????

Saç kesilir.

-Çok güzel oldu saçın ahuhaahah valla o kadar güzel ki ahuehaha!

-Oldu anne dimi oldu?

-Çok güzel oldu kızım,rockçı bu eminsin dimi böyle istiyodun?

Sonrasında gözyaşı,pişmanlık,çaresizlik ve ERGENLİK.



Şöyle anlatayım;

Ertesi gün tabii ki okul var,yukarıdaki tek özel isimse benim hoşlandığım kişi falan değil.İlk kez kendimi beğendirmek istediğim kişi olabilir.Bitmiş bir platonik aşktan bahsedebiliriz.Yaş 13 zira.Neyse...Ben çekine çekine okula giriyorum, bu çocuğu görüyorum, o da beni görüyor, beni hiç farketmeyen insan ben sıraya girene kadar gülme krizine giriyor.BEN ROCKÇIYIM.Ardından asıl aşık olduğum kişi bir saç fetişisti çıkıyor.13 yaşında öyle bir psikanaliz yapıyorum ki çocuk saç görünce gözü dönüyor.Saçıma başıma bakmadan artık nasıl bir kendini bilmez cesaretiyse gidip seni seviyorum filan diyorum,akabinde reddediliyorum.Beni reddedip çıkma teklifi ettiği kız tabii ki uzun saçlı! Sonradan öğreniyorum beni de sırf PUNKÇI olduğum için reddetmiş.Oysa bilmiyor ben ROCKÇI idim.

4 yıl geçer.Kuaförlerden o kadar nefret etmişim ki 4 yıl hiç gitmedim.Bunalım sonrası değişiklik ihtiyacımı oksijenli su ile kapattım.Geçen sene birden kıvırcık olmam gerektiğini farkettim.Allahtan 'bişeyci' olmak gibi bir iddiam yoktu, fena olmadım.Bugün ise 5 yıllık saçlarımı 15 dakikada kestirdim.Saçlarımı yerde görünce hüzünlenmedim değil,5 yılda bir sürü şey yaşamıştım saçlarım hepsine şahitti.Kafamı kaldırıp aynaya bir baktım bütün hüzün dağıldı! Aynada farklı birini görmek hoşuma gitmişti.Ben gülümserken kötü anılar ayağımın altında süprülüyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder