8 Temmuz 2011 Cuma

Girmek ya da Girmemek (Üniversite)

Sınavlar biteli iki hafta oldu.Evden dışarı çıkmamakta ısrarcıyım.Çünkü dev bir müzik festivali düzenliyorum.Bu sene dinleyemediğim ne kadar şarkı varsa dinliyorum.Onlarda özlemişler bi' ayrı çalıyorlar.Festival sırasında farkettim: Artık öğrenci değilim.Belki 1 ay sonra olurum ya da olmam ama şu an değilim.Yazın ilk günü bahara ayıp olduğunu düşünürüm,kolay ayrılamam ve mutsuz olurum.ALIŞKANLIKLAR.Aslında öğrenciliğin hakkını hiç vermemiştim bu seneye kadar bu sene pek seviştik bırakmak istemiyor beni.Bende ona dönüyorum ve diyorum ki: Kuzum, istediğim yer olmadıktan sonra o öğrenciliği neyleyim.Cevap vermiyor, veremiyor çünkü HAKLIYIM.Azılı bir dondurma tüketicisi, bitmemiş soru bankalarına bakıp pii diye tüküren kız, sifon çeker, kelime yapar, rüya görür, .. daha sayayım mı ? Bunlar sıfat olmak için sırada bekleyenler.Kendimi iyi hissediyorum.Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder