11 Temmuz 2011 Pazartesi

Burası güvenli.

Şimdi kimse hatırlamıyordur burayı. Çünkü adını bilen kötü adamlar vardı buranın.
Neyse. Tanrım koca bir sene geçti. Ben hiç yaşamamış gibiyim ama. Öyle dinlendim bir ayda.
Sınavlarım nasıl mı geçti?
...( Burayahenüzhayalgücümünyetmediğiküfürlergelicek.) Puanımın yettiği yere gitmek istiyorum. Özellikle yapmak istediğim bir meslek yok çünkü ve istediğim bir bölüm, kendimi hiç bir şey için heba edemeyeceğim.

Ahh... Eski yazılarımı okudum da ''bunların hepsini ben mi yaşadım?'' diyorum kendi kendime.Ama güzeller. Keşke dediğim bir şey yok içlerinde.

Okulu özledim. Bitsin diye ağladığım günleri bilirim ama özledim. Sürekli bir olay vardı çünkü hiç boş kalmazdım hatırlıyorum. Tatilde her günüm okulun varlığındaki günlerden daha monoton. Her gün düzenli olarak 10'da kalkıyor sonra '' sanki yapacak işin var'' diyor tekrar uyuyor bir de uyanıp müzik dinliyor 3 gibi bir şeyler atıştırıp bilgisayara gelip Dilek'le konuşuyorum. Altı gibi kitap okuyup 10 gibi bilgisayara geri dönüyor gece 4'te yatıyorum.

Arada Okan ve Ufuk ile buluşuyoruz. Geçenlerde Okan'a  onun ''kavalyeçe''si olma sözü verdim. Abisi evleniyor muhtemelen orada Ufuk'un Dilek ile dans edebilmesi için Okan'a eşlik edeceğim. Kesinlikle berbat bir dans olacak. Ama onları çok özledim buna katlanabilirim.

Yaz için planladığım bir şey yok henüz tembelliğe doyamadım zaten. Sıkılıyorum ama hiç şikayet etmiyorum. Sanırım ay sonunda Antalya'ya amcamın yanına gideceğiz. Ondan önce ve ya sonra da Gizem'in yanına gideceğim.
Gece sokaklarda dolaşıp şarkı söyleriz belki yine.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder