12 Temmuz 2011 Salı

Alaka Aramayın

Hayatındaki tek dert 'aşk' olan insanlar var değil mi? Evet; 'Hayatındaki tek dert aşk olan insanlar' size sesleniyorum.Emin olun hayatınızdaki tek dert aşk falan değil.Beyninizi çalıştıramamanız dert olabilir, kabul ederim.Ben şimdi ne kadar konuşsam boş.Bir musibet,bir nasihat filan anladın? Şu an meydanı boş buldum, konuşacak kimse de yok atıp tutayım biraz.Hop!

Her şey benim 4 buçuk yıl önce sağa dönmem ille başladı.Her gün orada olan şeyi ben ilk kez görmüştüm.Önüme döndüm, sonra tekrar sağa kırdım, sonra tavana baktım, bi' daha sağa baktım...Sonra dan! Zeze yeni eğlencesini bulmuştu, onun hiç derdi yoktu derdini bulmuştu.İnandıramadı kimseyi, sordu soruşturdu, olmaz dediler, boşver dediler.Kalkıp paylaştılar sonra sağa ilk biz bakmıştık dediler.HALA SAĞA BAKIYORUZ BİZ.Mışıl mışık uyudu tatlı tatlı rüyalar gördü zeze(kafa tam burda kırılıyor,kendimden başkasıymış gibi söz etmeye başladım) Hadi şimdi hepiniz ona GÜNAYDIN! deyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder