5 Mart 2011 Cumartesi

Anı yakala.

  Bugün dershaneden sonra eve gelip uyudum ve uyandığımda G ile zaferde yürüyordum. Fazla gezmicem zaten zaten bir iki yere bakar döneriz diyen G ile birlikte ne zafer ne heykel ne de kent meydanı bıraktık. Onca yer gezdik ama en çok chesecakeleri yedikten ve dnr dan La Môme aldıktan sonra eve geri dönüşte eğlendim. Sokaklarda şarkılar söyledik mal bir kaç fotoğrafımı çekti G. Sonra balkonunda anlayamadığım bir nedenden dolayı webcam asılı sokaktan evimizin bulunduğu sokağa girdik. Sonra G dalga geçtiği bakkalcı amcanın kendisini duyduğu şüphesiyle eve kaçtı. 


 Dershaneden dönerken geçen sene mart ayında sokakta sürekli karşılaştığım bir çocuk vardı onunla tanışmıştım. Mesajlaşmaya başladığımız ilk günden itibaren bana bir şans ver demeye başlamıştı. Ondan da götüm götüm kaçmıştım. Bir hafta sonrada telefonuma yaklaşık 15 tane sapık dadanmıştı. Yaşayarak öğrenmiştim öyle sokaklarda her gün karşılaştığın gülümsediğin insanlara telefon numaramı vermemem gerektiğini...


Neyse... Bugün daph'ı geçirdikten sonra bahsettiğim insanla karşılaştım yine sokakta. Ve kızılderili dansı gibi hareketler yapıyordu aramızda 50 m falan vardı ve bir yanda bir kolunu öne bir kolunu arkaya  sallayıp ayaklarını kıra kıra ilerleyen şapkalı bir çocuk bir yanda ise tek başına karnını tuta tuta kahkaha atan bir sahneye şahit oldu insancıklar. 


Ama merak etmeyin kızlar hala seksi erkekler var bir yerlerde. Gerçi bazıları var ki yanınızdan geçerken ilk önce egoları yüzünüze çarpıyor sonra gözleriyle sevişiyorsunuz falan. Ama sadece gözde kalıyorsunuz kimse benim bu belalım gibi gelip telefonunu vermiyor. Hadi telefonunu vermedin niye diğer kıro arkadaşlar gibi gözlerimin içine baka baka yürüdükten sonra yanımdan geçerken koluma girip beni bir iki adım sürüklemiyorsun?! Bak adamlar yapıyor hemde o tiple?! Sende yap bak ona kızmadım sana da kızmam ki canım hatta o kola sıkı sıkı sarılır yanağından öperim sonra da ay pardon der kaçarım yani özür dilemesini de bilirim. 


Bugün ne güzel güneşle uyanmıştım. Dershaneye iki adım ileri bir adım geri yürümüştüm. G ile kent meydanından çıkarken yere yatıp yıldızları izleyesim var dediğimde gökyüzünün kapkara bir de bulutlarla kaplanmış olduğunu gördüm. Güneşli günler için çıldırıyorum kış inatla bitmiyor! 




Bu şarkıya ona bağıra bağıra söylemek istediğim her şeyi söylediği için tapıyorum. buradan buyurun lütfen. 


pray to god i can think of a nice thing to say

but i don’t think i can, so fuck you anyway
...so fuck you anyway. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder