1 Mart 2011 Salı

Happy To Hang Around

Travis'in bir şarkısı kendisi. Biraz önce rastladım kendisine. Aşığım sana Travis. En olmadık yerlerde hayatıma giriyorsun ve beni bulutların üstünde birlikte dünyayı izlerken bırakıyorsun.



İçimde aşk birikti diyebilirim bu ve bu benzeri kareler yüzünden. Ama ne oluyorsa bedenimin, öz kozamın, içinde oluyor.
Ağustos gelsin yeniden. Sıcağı özledim. Kumsalı özledim. Belki yine gece havuz kenarına yatıp elim havuzun içindeyken şarkı söyleyebilirim. Yolculuk yaparken Scorpions'dan still loving you dinler. Eğer bir yaz aşkım olursa Teoman'dan kelimeler dinleyip iyileşirim. Hatta konuşurum Teoman'la;


kaçıyor musun aşktan hala
koşup insandan insana -evet
hayatı bırakıp tabağında,
boşver mi diyorsun kanasın -sktiret evet.
için acıyor mu hiç bazı bazı
cesur musun gözünü kapadığında
boşver mi diyorsun kanasın -evet hala korkağın tekiyim.
biliyorum artık çok zor çok
kuracak yeni bir hikayem yok.
yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle

Derim arada sırada şarkıyı dinledikçe, sanki bana yazılmış gibi.

Bütün senem yazı özlemekle geçti. artık kış insanı değilim. Önümde ygs ve lys zırvalığı var. sanki bende para kazanmak için gereken hırs varmış gibi. Ömrümü tek düze bir işle geçirmek istiyormuşum gibi. Hayatı oyun alanı gibi gören bir insanım ben. Keşfetmem gereken çok ödül var. Ve çalışmaya başlarsam kendi hayatıma geç kalıcam.

Bir buçuk saattir bu yazıyı yazmaya çalışıyorum. Bu sırada sürekli travisi dinledim. Beynime işledi şarkı. Her satırına ağlayabilirim. (Her sözüyle istediğim bir şarkı.)

Ki ağladım da ama şarkıya değil. Ruh eşini konuştuk daphla. Ya bana gelirken ölürse diye ağladım. Kendimden sıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder