11 Mart 2011 Cuma

Okulda bir hafta.

Merhabalar dostlar. Bu hafta okulda çok eğlendim ben.
Pazartesi günü bizim takımdaki erkekler kaçınca biz D ile kaldık sınıfta ve boşlukta hojam tağş mı atıyos soğpa mı? lakaplı Y' nin telefonuna sardık.Telefona kalemle bişiler çizdik ve telefon bize bunların harf olarak karşılığını verdi.Bizde D ile bu gücü ele geçirmişken doyasıya kullandık. Gruptan U'nun adını yazdık 10uk çıktı. O'nun adını yazdı 01 çıktı. Benim adımı yazdık Amm çıktı. Nasıl bir adalettir. C'nin adını yazdım hıım çıktı. D'ye göstermek için tekrar yazdım ohh çıktı. Telefon bile zevk aldı lan ismini duyunca C. Tekrar yazsam gelsin sevişelim demesinden korktuğum için bıraktık telefonu. Sonra okuldan çıkıp D ile kent meydanına alışverişe gittik Araba aldı. Küçük kırmızı klasik bir araba. Oradan watsons a uğradık. Bir diş fırçası için 20 dakika düşündü. Ama aldı neyse ki. Onu metroya bırakıp eve döndüm sonra.
Salı günü zaten okula katlanamıcaktım D 3. ders kaçıp kitap fuarına gidiceğini söyledim dedim olur nasıl istersen. 3 ders zor geçti. 3. ders edebiyatçımızın ''Siz düz liselilerden bir bok olmaz'' konulu konuşmasını dinleyip. Toparlandık ve planımızı yaptık. Okulumuzun azılı takımından arkadaşımızı ayartıp kapıdan çıkıcaktık. Meğer o bizden önce çıkmış. Bizde duvardan atlamak zorunda kaldık. Esnekliğimin sınırlarını zorladım. D'nin ise montu yırtıldı. Gülmekten mor olduktan sonra onlardan ayrıldım eve geldim. Gece dershanede sınav olduktan sonra Daph ile zafere çıktık kar altında donduk kahve içtik, masa hokeyi oynadık 5-3 yendim. Saat on gibi ayrıldık. Eve dönerken kara boğuldum resmen. Çılgınlar gibi kar yağıyordu yann tiersen dinleyip sırıtıp zıplaya zıplaya eve döndüm.
Ertesi gün okullar tatil oldu bizim burada uyudum uyandım ders çalıştım iki gün boyunca. Vicdanım rahatladı lan nasıl huzur doldum anlatamam.
Vee bugün. 6 dersi bomboş geçirdikten sonra. Çıkışta 7 kişi kartopu oynadık eve dönerken. Başıma 6 kez kartopu atan U' ya buradan selam! öpüyorum tatlım. Parmaklarım sızladığı için erken pes ettim. Ama işler kent meydanının karşısındaki arabaların etrafından döndüğü havuzun bulunduğu ve dokunulmamış bembeyaz karları görünce değişti. Yanımdaki 6 erkek çantaları fırlatıp çılgınlar gibi etrafta koşuşturmaya başladılar. Kartopları havada uçuşuyordu etrafımızdan otobüsler arabalar geçiyordu. Hiç bir şey umurlarında değildi. birbirlerini kovalarken kaç kez yere düştüklerini bir ben bilirim. Gülmekten bayılıcaktım. İyice ıslandıklarını anladıkları anda hayata döndüler ve oradan hemen uzaklaştık. Sonra ayrıldık. Ama son kartopunu yine ben yedim. Yok böyle şans arkadaş yok.

Dün gece The cure dan Doing the unstuck 'ı keşfettik daphla. yok böyle bir melodi. The cure u en son ağustos ayında dinlemiştim apart favorimdi o sıralar. Hepsi güzel.
Ama şimdi coldplay- fix you eşliğinde koşturup chris martin gibi zili çalmak istiyorum. Öyle enerji doluyum. Tatil bana çok iyi geliyor.

Ha bir de bir kaç diyalog:
V: Naber E?
E: İyi Senden naber V?
V: İyi.
E: Selamünaleyküm.
V: Aleykümselam. Yok ters oldu bu böyle değildi.
D: Selamünaleyküm ve Rahmetullah....
E ve V: Tamam tamam sakin geçti geçti aştık biz aştık.

Bir de ani çıkışları var lan bunların sakin sakin sohbet ederken birden birbirlerine küfredip vurmaya başlıyorlar derken bam güm ohoo hacı öyle desene bea oluyorlar.
Bugün de bir ani çıkışları oldu mesela U sırama bir fiş bıraktı ardından telefonunu ardından kulaklığını bozuk paralarını o bu boşaltımı gerçekleştirirken onu iki kişi daha izledi derken sıramda fiş, kulaklık, telefon, bozukpara, bukart yığını oluştu arkadaş yapmayın böyle şeyler ya. Hadi yapın bi haber falan verin. Olmaz ama böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder