19 Şubat 2011 Cumartesi

Şubat ayı iç seslerim.

1 Şubat: Seviyormuyum lan?! Sevmiyorum dimi? Sevmek istemiyorum sonuçta sevmiyorum o zaman.
2 Şubat: Oh! Özgürüm! Düşünmem gerekmiyor artık.
3 Şubat: Bok kafalı iyi ki sevmiyorum demişim. İkinizde çıkın hayatımdan.
4 Şubat: Geçsin geçicek geçiyor..
5 Şubat: Kimse ile konuşmak zorunda değilsin. Sus zaman geçsin.
6 Şubat: Ders çalış düşünmezsin.
7 Şubat: Yaz gibi. Kırmızı ışık yanarsa yolun karşısına geç. ''C'' oradadır belki.
8 Şubat: Uyu. Uyan. Test çöz.
9 Şubat: Uyu. Uyan. Test çöz.
10 Şubat: Uyu. Uyan. Test çöz.
11 Şubat: Lanet olası film. Harika çikolata. Kasadaki çocuğun gözleri mavi. Çılgın.
12 Şubat: Daphlane. Dershane. İyileşmişim. Koçumsun v.
13 Şubat: Uykusuzluk. Test.
14 Şubat: Okul, bir ders tırnak bakımı, iki ders geometri ve özgürlük.
15 Şubat: Yanımdaki sıradan başka sıra yok dimi. Göt herif.
16 Şubat: Önümdeki sıradan başka sıra yok dimi. Göt herif. Ayrıca Tanrım ölmek istesem de becerebileceğimi sanmıyorum. Niye işaret beklediğimiz anda sokak lambasını patlatıp üzerimize kurt köpeği salıyorsun ki?
17 Şubat: Yok yok tanrım hayat güzel! Tek soruyla 3 kişiyi göt etmek güzel! Teoman güzel! Uyku güzel! 37 güzel!
18 Şubat: Çocukken atlamadığım kadar çok duvardan atladım lan lisede. Ama ben sana sordum be müdür?! İnsan gibi hocam çıkabilirmiyiz dedim. Anlamadın. Bak parmağım kanıyor. Oldu mu şimdi. Hava yaz gibi lan Harika diye bağırıp koşmak istiyorum sokaklarda. Yeniden it's raining man söylemek istiyorum pijamalarımla sokaklarda!
19 Şubat: Dershane alışveriş hayat bana güzel.yarın ki sınav da görüşüez gerçi ama neyse şu an bu çanta ne kadar güzelmiş böyle. Ve bugün ne kadar çok GG plaka gördüm lan.(Plaka falı: O gün en çok hangi harfi kendi adımın harfinin yanında görürsem o harfle adı başlayan insanla karşılaşıcağımı düşünürüm.)

Evet 36 gün kaldı bugün randevuma. Ama son zamanlarda çalışmamı bir düzene oturttum. Ankara'ya gitmeyi düşünüyorum. Hedefim olunca daha sıkı çlışıyorum. Biticek. 3 ay kaldı. Sonrasında özgür bir yaz bekliyor beni .                                                     Şimdi ;
Batarken güneş ardında tepelerin,
Gitme vakti gelir teletabilerin.

Pınarbaşı burma burma yar yar yar yar yar yar aman! Yaz gelince öter turna leylim leylim leylim aman!.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder