11 Şubat 2011 Cuma

Budaböylebiryazıolsunişte.

Aşk tesadüfleri severi izledim bugün. Sağolsun ağzıma sıçtı. Benim çocukluk aşklarımdan hiç biri böyle geri gelmicek diye ağladım. Bir de hiç birinde bir Mehmet günsür potansiyeli yok. Hiç biri onun gibi olamaz. Nolurdu sanki benimde böyle bol tesadüflü bir hikayem olsa. (Bok olur.)
 Gelecekteki ruh ikizime sesleniyorum sana aşık olucam nasıl olsa ne olur birazcık erken gelsen. Ben uğrunda onunla bununla kendimi paralamasam senden öncekiler hiç bir işe yaramıcak çünkü sen  geliceksin onlardan sonra. Ama nolur daha önce gelsen?!

 (Bu arada koruparkta pull and bear da kasada çalışan mavi gözlü seksi şey. Sırf seninle konuşabilmek adına pull and bearı dolabıma boşalttım hala aramızdaki ilişki nakit mi? kredi kartı mı? düzeydinde artık oturup konuşmalıyız bence. Sağdan son kabinde buluşmak üzere. öptüm canikom.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder