20 Ağustos 2010 Cuma

İçsıkıntısı.

Bugün hiç havamda değildim uyandığımda.Yataktan, uyanmam gereken saatten yarım saat sonra çıkabildim.Zorla.
Uyanabilmek için duş aldım. Hiç bir işe yaramadı.Saçlarım kururken bilgisayarın başına geçtim.
Feyse baktım.İlginç herhangi bir şey olmuş mu diye.Hiç bir şey yoktu saçlarımı topladım.Geri geldim.Başak burcunun günlük falı düşmüştü anasayfama.
Okudum.Çok cazibeliymişim bugün.Karşı cinsin dikkati üzerimde olucakmış.Gittim aynaya tekrar baktım.Falı okumadan önce daha güzel görünmüştüm gözüme.
Kendime bakmayı kestikten sonra saati kontrol ettim, çantamı kapıp çıktım evden.Müzik çalardan rast gele bir şarkı seçmesini istedim, coldplay'den
The scientist'i seçti.Hah dedim muhteşem! Ağzıma sıçan bir şarkıdır kendisi.Değiştirmedim, dinleyerek gittim dershaneye.
Sandalyeme oturduğum anda uykum geldi yeniden.Arkadaşımla konuşup gülerken geçti 6 saat.Dersten çıktığım da adımın Valerie olduğundan bile şüphe edicek
kadar aptaldım.Kendimize gelebilmek amacıyla artık evimiz varsaydığımız avm'ye gidip bişiler içtik.Belki tanıdığım birisi gelir diye merdivenlere bakıp durdum.
Kimse gelmedi tabi.Ben orada saatlerce oturabilirdim ama arkadaşımın gitmesi gerekiyordu.Kalktık.O gitti, ben tek başıma evime geri döndüm.Belki yolun karşısında aradığım
insana rastlarım ümidiyle karşıya geçtim.Ama bulamadım.Anlatıcak bir şey edinmeden döndüm evime.Yine bilgisayarın başına geçtim.Teoman'dan kelimeleri tekrar tekrar
dinleyerek günümü anlattım buraya.Ne kadar sıradan bir gün olduğunu yeniden anladım...Sıradan...Tekrar yaşanılabilirliği yüksek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder