21 Ağustos 2010 Cumartesi

Aymebıliva!

Az önce babama bir jest yapayım istedim. Bir külaha tepelemesine "Maraş Dondurması" doldurup, babamı mutlu etmek... 
Bazen istemek yetmiyor.
Dondurmayı koymama yardımcı olan kaşık yamuldu.
Şu an psikolojim alt üst.

Not: Bunları balkonda yazdım. (Çok çılgınım, biliyorum.)
Kulağımda da kulaklıklar vardı. Ben öyle lay loy yazımı yazarken babam geldi balkona.

"Niye rahatsız ediyorsunuz oğlum bizi!" diye çıkıştı birilerine.

Meğer oğlanlar gelmiş, ıslık çalıyorlarmış. Ben de ağzım açık, yazı yazıyorum balkonda. Olacak iş mi? Hiçbir cazibem yok lan! Neyime ıslık çalıyorsunuz da babamın önünde 'zilli kız' durumuna düşürüyorsunuz beni?


Ov bebeyim.

2 yorum:

  1. haha onlar öyle yaptıkça senin hoşuna gidiyo zannetmişlerdir :D:D:D yalnız fena haldede babana rezil olmuşsun be :P:P

    YanıtlaSil
  2. Öyle oldu valla.
    Ağızlarını, burunlarını dağıtıcam.
    Erkek olduklarına dua etsinler. :D

    YanıtlaSil