16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bisiktirol 1000 mg.

Rica etsem biraz buraya bakar mısınız?Bakıp gülseniz çok şey mi istemiş olurum?Biraz anlatsam dinleseniz ya da siz konuşsanız?Fazla oldum galiba biraz...biraz mı?Çok çok şey istiyorum ben sizden.Birazcık aşk istiyorum.Uzatmayayım, hastalıklı bir şey benimkisi.Abaartıyorum belki,insan tanımadığı birine karşı ne hissedebilir ki?Sorun tamda bu işte.Hissedebileceğim bütün duyguları hissediyorum.Hepsi kördüğüm olmuş.Göremiyorum,aradan seçemiyorum seni,zaten uzaktasın görünüp kayboluyorsun yakalayamıyorum.Düğümün arasından biri ağır basıyor,biri kendine güveniyor atlıyor herşeye beynime hükmetmeye kalkıyor ne haddine!?Kaç yıllık beynimi tanıyamıyorum.Kalbime hiç bakmıyorum bile,bu işi çözse çözse beynim çözer onu kafalamak lazım.Kalp almış başını gitmiş.Yakalayabilene aşk olsun.Aşk olur hep,ama böyle lafta kalır,yazıda kalır.Kaç aşk olsun çekmişimdir bugüne kadar.Peki kaç kere al işte aşk diyebileceğim biri oldu?Yaşadığım olsa olsa kendi kendime gelin-güvey ilişkisidir.Ne bir adım ileri ne de bir adım geri.Aslında yerimde saymış gibi hissetmiyorum.Diğerlerine göre biraz yavaş tüketiyorum.Her aşamasını gözlüyorum,başkalarından deneyim çalıyorum.Günün birinde benim başıma geldiğinde karşımdakine '1 ay sonra şöyle olucaz' diyebilicem.Deney ve gözleme dayalı bilimsel bir ilişki olacak benim tarafımdan bakarsak.Ölçüp biçicem 'Hmm bir doz sadakat lazım bize' diyicem.Şimdilik doğru ilişkinin ya da doğru kişi mi demeliyim bileşenlerini bulamadım.Laboratuvar çalışmalarım sürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder