25 Ekim 2012 Perşembe

Pilav yapmak daha iyidir plan yapmaktan

Millete genelde ben soruyorum "Okul bitince n'apıcan sen?" diye.Merakta ediyorum tabii ki ama birine soru sorup cevap aldıktan sonra genelde "Sen?" denir ya sırf onu duymak için soruyorum çoğu soruyu.Herhalde ortaokuldan beri verdiğim cevaplar birbirine çok yakın şeylerdi.İçinde edebiyatın olduğu benim bir şeyler yazıyor olduğum çeşitli meslekler.Planlarıma göre bazen iki işi bir arada yaptığım da olurdu.Biriyle para kazanırdım biriyle de yaşardım.İki senedir üniversite için plan yaptım bir sürü meslek geçti kafamdan ama meşgul olduğum hangi üniversiteye gireceğimdi.Hatta dönem dönem sadece trigonometri düşündüm.İnsanın hayatında trigonometri düşündüğü dönemler oluyor, neyse.Her şey belli oldu bölümüm, okulum.Bende sudan çıkmış balık.Planlamaya nasıl alıştıysam planlamadığımı farkettiğim an yanlış bir şey yapıyormuşum hissine kapılıyorum.Bu aralar mesela sürekli okuldan sonra şunu yaparım ama bak şu da var o da olabilir diye laf anlatıyorum herkese.İlgilenmem gereken şu an ne olduğu, yaşadığımın kesin olmadığı tarihler değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder