27 Ocak 2011 Perşembe

Yaprak dökümü.

Merhaba! Ah! Ah! Ah! Buralar burnumda tüttü.

Şimdi izin verirseniz size çocukluğumdan bir düşünce aktarıp kaçıcam.

Ben küçükken rakamların arasında bir ilişki olduğunu düşünürdüm hep.
Naso yanöğğ? derseniz şöyle;

Mesela 2 ile 3 evliydiler 1 ve 4 onların çocuklarıydı. 4, 5' i seviyordu ama abisi 1 görüşmelerine izin vemiyordu. Ha bir de 9 vardı tabi 4'ün belalısı. Sürekli rahatsız ediyordu hanım kızımızı. 6 mahallenin ton ton dedesi böyle sevimli yumuş yumuş birşey herkese iyiliği dokunan cinsten. 7 seksi kırmızı bir elbise giymiş simsiyah saçları ve kırmızı dudakları olan fetişist bir kadın. 8 kocası tarafından terk edilmiş ömrünü balkonda dantel örmekle geçiren bigudili kadın.

Eskiden hayal gücüm genişti. Dört işlemi ton ton dede altıdan yakışıklı romeo 5 i çıkartınca korkulu rüya eyvah abim bir kalıyor! diye öğrendim.

İyi kötü öğrendim mi öğrendim.

1 yorum:

  1. off iyiymiş.d benim de var ama seninkilerle bağdaşmıyo pek ya :D bende 1 ve 2 evli 3, 2nin abisi 1'e sinir oluyor. 4 ve 5 evli ama 5 büyük 4'ten. Bakımlı, biraz cadaloz bir kadın 4'te onun sessiz kocası. 7 ve 8 evli. 6, 7'nin annesi göbekli köydü bir kadın. öyle işte :D

    YanıtlaSil