9 Ocak 2011 Pazar

Deneme

Burada kendisi.

Ne yazıcağımı bilmez bir halde burada buldum kendimi. Yukarıdaki şarkı yüzünden.

Klibi izlediğim ilk gün rüyamda kendimi ormanın içinde camdan yapılmış bir evde gördüm. ( Bunda şüphe dizisindeki cam evin etkisi de var tabi.) Ev o kadar karmaşıktı ki her odaya demirden örülmüş bir merdivenle çıkabiliyordum. Eşyalar tahtadan oyulmuştu, yatağımda dantelden bir yatak örtüsü vardı sararmış bir şekilde, üzerine oturdum dışarısını izledim rüzgar esti yapraklar döküldü etrafa.
 Sonra böyle bir yerden kalkıp yine aynı temaya sahip bir cafeye gittim. Bir masaya oturdum ve yanımdaki masada öyle bir yerde görmeyi isteyeceğim son kişi vardı. Bana bakıp gülüyordu. Ben beklediğim insana kızıyordum ama kimi bekliyordum onu bilmiyorum.
 Neyse. Ben şarkının sarhoşluğuyla yazamıyorum. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder