31 Ağustos 2010 Salı

Oyun

İnsanlarla uğraşmayı seviyorum.Kızdırayım,dalga geçeyim bayılıyorum.Genelde ciddi ve soğuk biri olsamda ara sıra hiç bir şeyi umursamayan kişiyi oynamak beni eğlendiriyor.Canımın eğlence çektiği bir zamanda karşımdaki kızın gözlerinin içine bakmaya başladım.O fark ettiğinde başka tarafa bakıcaktım,neden baktığımı merak edicekti.Anlayamayınca işkillenicekti bir şey söyleyemesede sinir olucaktı. Uzun süre bakıp bakıp gözlerimi kaçırdım.Karşımdaki delirmişti,bakışları anlamsızlaşmaya başladı.O boş baktıkça bende zevkten dört köşe oluyordum.Küçük bir eğlence için bunları yapmaya değer miydi o zaman bilmiyordum.Umrumda da değildi zaten.Hiçbir şeyi umursamayan insan maskesi bana çok yakışmıştı.Kız yavaş yavaş bakmamaya başladı.Oralı bile değildi.Kendi yarattığım eğlencenin onun elinde olmasına sinirlenmiştim.Ne zaman canım sıkılırsa,o zaman bitecekti bu oyun! Gözlerimi ne kadar hızlı kıpıştırdıysam da elimden bir şey gelmedi.Kalbimin acı acı sızladığını hissettim.Oyunu ben başlatmıştım o bitirmişti.Bitirdiğinden habersiz,oyundan habersiz.Derdim oyun falan değildi.Şimdiye kadar kaç erkeğin gözünün içine bakmıştım?Uzuun uzun bakıp,değince bakışlarımız salak gibi sevinmiştim.Herşey açıktı.Ben bakıyordum o da neden baktığımı merak ediyordu.Bir kaç kez bakıp sonra sıkılıyordu.Sonu gelecekmiş gibi hayaller kurarken,boşlukta buluyordum bakışlarımı.O benden habersiz,bakışlardan habersiz.E ğlence umuduyla kaldırdığım kafamı göz yaşlarıyla yere indiriyorum.Ve bu oyunu sıkılmadan sürekli oynuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder