16 Ağustos 2010 Pazartesi

Kafa Sesi

Herkese olur mu bilmiyorum? Bazen herhangi bir şarkının melodisinin içindeymişim gibi gelir. İçinden sesleniyormuşum gibi. Şarkıyı yapan beni bilirmiş, beni düşünüp de bestelemiş gibi o şakıyı... Tam istediğim gibi anlatamadım sanırım.
Şöyle diyeyim biri gelip "Zeze nasılsın?" derse, açar o şarkıyı dinletirim.Yani şarkı öyle bir girer ki içime... Ya da ben onun içinde öyle bir kaybolurum ki...  "Nasılsın?" diye soran kişinin halimi anlaması için şarkıyı duyması gerekir. Kimi şarkıyı da dost yaparım; arkadaş yaparım kendime. Kimse yoksa açarım sesini eşlik ederiz birbirimize. Bazen elçiliğimi de yaparlar; söyleyemediklerimi uygun bir dille anlatırlar. Yalnızlık hissini en aza indirebilirim şarkılarla. 'Acaba sadece bana mı oluyor?' dediğim durumlarda şarkıya kulak kabartırım. Sanki usul usul 'Bak ben de yaşadım, yaşıyorum' der... "Oh be!" derim "Yalnız değilim". Kısacası ben şarkılara eşlik ederim; onlar hayatıma eşlik eder...

NOT: İşte bu yazı, aşağıda tıklayıp ulaşacağınız şarkı eşliğinde yazıldı.

http://fizy.com/#s/1aimoc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder