12 Ağustos 2010 Perşembe

Aslına bakarsan...

Nemin üstümüzde baskı kurduğu,sıcaktan kavrulduğumuz bir havada sinirimi sıcak asfalttan alırcasına hızlı yürürken 'neden hala yalnızım kaç yaşına geldim!!??' diye mırıldanıyorum.Yerdeki taşa vurmak istiyorum onu da ıskalıyorum.Kafamı kaldırdığımda karşıdan 'o ne be' diyebileceğim biri geliyor.En tatlı surat ifademi takınıp karşıdan gelenle bakışıyoruz.Ohh diyorum mutluluğa bak o sıcak havada çocuk bana klima etkisi yapıyor,içimi serinletiyor.5 dakika önce yanlarından ayrıldığım çifti düşünüyorum.Sesli düşünüp 'esir olmuşlar birbirlerine!' diyorum.Terden yapışmış gibi ellerini bırakmıyorlar.Vıcık vıcık olmuşlardır.İyi ki yalnız yürüyorum.Yanımdaki ağaçtan bir ot koparıp onunla oynayarak bir yandan da fikirlerimin bu kadar çabuk değişmesine şaşırarak metroya yürüyorum.Mutluluğum ter esansıyla kaplanmış metroya binene kadar sürüyor.

Not:Deodorant pahalı bir şey değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder