16 Kasım 2013 Cumartesi

Derdini sadece naif şarkılar dilinde anlatmayan çalışan biri.Bu şarkıları ancak onu takip edersen dinleyebilirsin.Üstelik ana diline de hazırsın, ve şarkılarla birlikte saatlerce dinleyebilirsin.Önce deneyebilirsin nasıl konuşulacağını öğretmeyi, sen dene tabii, ben denemem bir daha.Bunun için uzun uzun konuşman gerekiyor.Bir ihtimal dinler, cevap verir belki o da şanslıysan.Ağzından alabilirsin işine yarayan kelimeleri, aslında adını söylese nasıl işine yarar! Adını duyunca sakın daha fazla konuşma, ama konuşacaksın belli.Soru sorarsan da cevap alamamaya hazır ol.Lafı dolandırsa bile çözerim mi diyorsun? Geri al şimdi söylediğini.Çözdüğünü sanarsın, sonra yanlış olduğunu hatırlatır sana çok yanlış biri.Sen anlattıkça daha çok susacak karşındaki ve şarkının sesini daha çok açacak.Onun konuşma biçiminin bu olduğunu kabul etmek istemeyebilirsin ama mecbursun."Yok böyle değilsin sen, biliyorum, tanıyorum, hiç olmazsa tanıdığımı sanıyorum" dediğinde "Ben bunu seviyorum, konuşmamayı, dinler gibi görünüp dinlememeyi" diyebilir.Yanlış tespit yaptım diye kendine kızarsın.Kaç yaşına geldim bir insan tanımayı beceremedim diye hayıflanırsın.Konuşmayı da dinlemeyi sevdiği kadar sevdiğini görürsen üzülürsün.Duyarsan daha çok üzülürsün.Bu sefer sen açarsın şarkının sesini ve söylemeye başlarsın.Aynı şarkıda dediği gibi "Kaybolursam, şarkı söyle"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder