5 Ağustos 2013 Pazartesi

Keki vanilyalı mı yoksa kakaolu mu yapacağıma karar versem gidip malzemeleri bir an önce alırdım.Neden vanilyalı dedim ki? Bildiğimiz sade, klasik kek işte.Sanırım evde vanilya da kakao da vardı.Hatta süt bile.Sadece şeker yoktu.Bu durumda kekin neli olduğunun bir önemi yoktu.Gidip şeker almam lazımdı, bir su bardağı bile kalmamıştı.Giyinirken "Acaba kimler yese bu kekten?" diye düşündüm.Komşunun tabağı bizdeydi, 4 dilim onlara verirdim.Dilimleri küçük kessem daha fazla kişi yiyebilirdi.Unu da kontrol ettim, neden bu kadar fazla un almışlar? Un sanki hiç bitmiyor, mutfağa bereketini un veriyor.Uzaktaki markete gitmeye karar verdim, iki şarkı fazla dinlemek istiyordu canım.Yakın olanının yolu yokuşluydu.Öbürünün de kendine özgü çok kötü bir kokusu vardı açıldığından beri gitmeyen ama orası yormayacaktı beni.Markete vardığımda önce meyve reyonunu gördüm.Portakallı da yapabilirdim dedim.Portakal filan görmemiştim, mevsim yazdı.Şekerleri buldum sonunda bir kilo da fazladan aldım.Kasaya doğru ilerlerken çikolataların, cipslerin, keklerin olduğu reyondan geçtim.İki kakaolu, bir muzlu, bir de kakao kremalı dört kek alıp kasaya gittim.Eve döndüğümde yumurtanın da olmadığını fark ettim.Yumurta da dahil kimse kek yapmaya hazır değildi.Oturdum muzlu keki yedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder