20 Haziran 2013 Perşembe

Bugün okula gitmedim.Uykumu alırım da öyle ders çalışırım düşüncesiyle.Uykumu çok güzel aldım tabii ki, hatta aldıkça daha çok uyudum.Uyumanın da çeşitleri varmış.Klasik uyku; hani yaşamı devam ettirebilmek için günde 5 saat filan yeterli olanından.Yorgunluktan sızıp kaldığımız uyku var bu uyku bilinçsiz ve spontane oluyor.Bazen yapacak bir şey bulamayıp 'e uyuyayım bari' diyoruz, bu da sıkıntı uykusu.Kaçış uykusu en işe yarayanı.Kimseyle konuşmamak, sorulara cevap vermemek, sorduğumuz sorulara cevap alamayınca üzülmemek ve bu yüzden soru sormamak için başvurduğumuz bir uyku çeşidi.O gün sinirlendiğiniz bir durum oldu ve elinizden bir şey gelmiyor.Uyuyoruz ve bu rahatsız edici durumu uykuya tutturuyoruz.Artık güzel bir rüya görerek biraz olsun huzur mu buluruz, kabus görerek olanları orada mı bırakırız bilemiyorum.Uyuyup büyüdüğümüz zamanlarda vardı, artık o da geçti ve tabii ki ders çalışamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder