9 Nisan 2013 Salı

hem yasımızı tutalım hem ayranımız köpüklü olsun

Sahtekarlığın nefes alanda ve nefes aldığı kadar süreceğini gördüğüm bol mermerli bi yerdeyim.Bencillik yan yana dizilmiş dostlar sağolsun diyor.Sorulması gereken bir sürü soru var kafamda.Sorular eskimiş, acılar taze.Soramam.Gözyaşları dinecek belki ama otuz yıllık tecrübemiz var, hafiflemeyeceksiniz demek istiyorum, sessiz kalıyorum.Ağızlar hep bize doğru açılmıştı, yaşlarına bakmadan.Öyle yapmadım, sustum.Eğer birisi çenesini kapatmış yatıyorsa, susmak gerekir.Sustum.Herkes birdenbire iyi bilirdik demeye başladı tam burada ağzımı açmam gerekiyordu.Adetti, aksini söylemek ayıptı orda herkes herkesi iyi bilirdi.Bütün dünyayı iyi bilen, kötülük nedir bilmeyen küçük çocuklar üzüldüyse, ben oradaki kimseyi iyi bilemezdim.Kimse duymasa da kötü bildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder