2 Nisan 2012 Pazartesi

Amerikan Samoası'na İthafen

Eylül'den beri ilk kez şuraya girip yazma fırsatı bulabiliyorum.YGS bitti.YGS dündü dünde kaldı.2 Nisan'da yazarım diye kendime söz vermiştim.Plan da yapmıştım aslında, hayret tutmuş.Genelde planlarım tutmaz da benim.Yanlış kelimelerle kuruyorum sanırım.Evrene yanlış mı gönderiyorum nedir.Herkes evrene olumlu sözler gönderiyor ya, doğru kelimeleri bulamıyorum sanırım.Neyse lafı buraya getirmeyecektim aslında ama nasıl saptım yolumdan gördünüz.Hayatta biraz böyle galiba kendi yolunu sormadan, kendi buluyor.

Bu yıl ikinci senem olduğu için geçen yıldan 'sınav senesi' konusunda tecrübeliyim.Karşıma nelerin çıkacağını az çok biliyordum.Kimin önüme set çekmek için nelere başvuracağını filan.Bu yıl hakkaten üstün bir performans gösterdi herkes.Suratları o kadar ifadesizdi ki, duygularını saklamak için ıkındılar baya.Bazen kendime abartma sana öyle geliyordur desem de maalesef hepsini anladım.Ve insanları anlamak konusunda birikimim arttı.Bu sene her yönüyle bana çok şey kattı ve katıyor.Verimli bir sene olmaya devam eder umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder