24 Ağustos 2011 Çarşamba

Daha Bitmedi Var Daha

Şimdi gidin pul koleksiyonuna Ağustos 2010'da yazdığım yazılara bakın.Orada bir doğum günü yazısı olacak.İçerik bu.Yenisini şimdi yazıyorum.OHA 365 gün bu kadar çabuk ve BOK gibi geçmiş olamaz oysa hani inanmak ve hissetmek? İnsan 2 günde bile büyüyebiliyor.Düşüncelerin zaten zaman kavramı yok.Durum böyleyken 365 gün öncesiyle aynı düşünmem imkansız.Adetimdir milyonlarca karar alırım.Bu sefer binlerce almayı planlıyorum.Şu an öyle bir karar aldım.Önümüzdeki günlerde doğum günü olacaklara tavsiyelerim var.Geçen seneki deneyimlerim gerçekten ibretlik.Mesela doğum günlerinde kesinlikle ağlamıyoruz 'Büyüyoruz ulan' triplerine kesinlikle girmiyoruz.Batıl inancın her türlüsüne inanırım.Koca yılınız öyle geçiyor.Doğum günlerine benim gibi fazla anlam yüklemeyin üzülürsünüz.Hayal ettiğiniz hiçbir şey olmayacak çünkü.Usturuplu hayal edebilirsiniz ama.Mumları üflerken dileklerinizi güzel dileyin.Hissederek ve inanarak aynı benim gibi.Neyse şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder