8 Eylül 2010 Çarşamba

Mal mısın nesin?!

Biraz önce yatağımda uzanıyordum...
Yatağımın yanındaki duvarda hareket eden bir nokta gördüm, daha yakından bakınca böcek olduğunu farkettim. Paniğe kapılıp en yakın biblo ile ona vurmaya çalıştım...
Ama bibloyu kaldırdığım da ne bir kan izi vardı ne de vıcık vıcık olmuş bir böcek.
Uçmuştur, sinektir belki de dedim. Benden uzak olsun dedim yatmaya devam ettim.
İki dakika sonra kafamı kaldırdığım da en sevdiğim resmimin üstünde yürüyordu zibidi!
Mal mısın olm?! dedim. Biblomu kaptım ve bir darbe daha indirdim sineğin tepesine tepesine!
Sinekten geriye yine hiç bir iz kalmamıştı! Ne bibloda ne resimde!
Sinek yoktu!
Allam! dedim. Aklımı kaçırıyorum tamam bitti hayat bundan sonra anlamsız! dedim.
Sakinleşmeye çalışırken susadım bardağımı alıp kalktım yataktan;
Ve o duvardaydı!
Gel lan buraya allahsız! dedim. İndirdim bibloyu kafasına!


Sonuç: Akıl sağlığım yerindeymiş lan! Gerçekmiş böcek! Sadece sineğimsi birşeymiş o kadar yaniğ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder