15 Eylül 2010 Çarşamba

Kargalaaar!

4 gün sonra okullar açılıyor yeni bir eğitim-öğretim yılı başlıyor.Okulla ilgili çok sabit fikirliyim.Fikirlerimi şimdilik boşverelim(daha önce söylemiştim yazılacak çok şey var diye) ruh halimi anlatacak olursam aynen aşağıdaki gibidir.24 Mart 2010 tarihinde okulda yazılmış bir sığınak.

Uykusuz,güneşsiz bir güne merhaba.Gri bulutlar ürperten rüzgar bu okul olmasa sizi sevebilirdim.Üzgünüm kötü bir mekanda tepemdesiniz,şansınızı kaybettiniz.Biraz önce bir kuş sesi mi duydum?Ötmek için bir sebep mi var yoksa?Genelde mutluluğuma eşlik ederlerdi.Melodisiz kalınca onlar devreye girerdi.Ahh..Yazık...Yeni bir sebep bulmuşlar demek...Yeni bir insanın kafasının üstündeler.Olsun! Kendi melodimi yaparım ben! Zaten geceleri dişlerimi gıcırdatıyormuşum.Rüyamın içinde kimler geziyorsa,kimlere sinir oluyorsam gıcııırr gıcıırr.Ne güzel melodi ama! Neyse ki bunu ben duymuyorum.Ama kuşlar...cik cik cik.Çokta sevmezdim ama oyalardı.Kimi gün alarmım olurdu,kimi gün sabah neşesi.Mesela karga,korktuğum zaman başka şeylerden kameralarım ve mikrofonum ona dönerdi.'Korktuğun sadece ben olmalıyım'diye tıslardı sanki.Ya da ben öyle duymak isterdim.Biraz önce yine geçti yanımdan ama tam duyamadım ne dediğini.Duymak mı istemedim yoksa?İşime gelmeyen bir şey söylerse duymuyorum galiba.Aslında basbayağı bir şey söylemiyor karga.Ama ben bayılıyorum her şeyden bir şey çıkarmaya.Basiti karmaşık yapmaya.Bayılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder